loading...
دانلود رایگان اهنگ های ایرانی و فیلمهای ایرانی
admin بازدید : 67 شنبه 12 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود سریال جذاب شوخی کردم مجموعه دوم

..:: قسمت (۴) اضافه شد ::..

توجه: در صورت نارضایتی صاحب اثر لینک دانلود حذف می شود

شوخی کردم مجموعه دوم2  دانلود سریال شوخی کردم

نام سریال : شوخی کردم

سال تولید :  ۱۳۹۲

کارگردان : مهران مدیری

گروه فیلم :  طنز / اجتماعی

هنرپیشگان :  سیامک انصاری ، برزو ارجمند ، کمند امیر سلیمانی ، رابعه اسکویی ، سپند امیر سلیمانی ، علی اوجی ، تینا اسدی ، بیژن بنفشه خواه ، بهنوش بختیاری ، مهران غقوریان و ….

خلاصه فیلم :  مجموعه شوخی کردم یک مجموعه طنز شامل آیتم های متنوع با موضوعات مختلف اجتماعی ، فرهنگی و … است ، هر دی وی دی از موضوعی مستقل برخوردار بوده و موضوع اولین مجموعه خلاقیت ( دروغ ) است …

__________________________________________

down  دانلود سریال شوخی کردم دانلود قسمت اول

down  دانلود سریال شوخی کردم دانلود قسمت دوم

down  دانلود سریال شوخی کردم دانلود قسمت سوم

down  دانلود سریال شوخی کردم دانلود قسمت چهارم

__________________________________________

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 228
  • کل نظرات : 24
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 214
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 339
  • بازدید ماه : 1,241
  • بازدید سال : 6,861
  • بازدید کلی : 242,823
  • کدهای اختصاصی

    دریافت کد آمارگیر سایت