loading...
دانلود رایگان اهنگ های ایرانی و فیلمهای ایرانی
admin بازدید : 66 سه شنبه 15 بهمن 1392 نظرات (0)

اس ام اس های جدید سری هفته سوم بهمن ماه

 

sms اس ام اس های جدید سری هفته سوم بهمن ماه

.

.

میان مشغله ها گم شده ام

اما دلم برای هوای یک دوست همیشه بیکار است

—————————————————–

 

رفیق پیراهنم را بزن بالا

کمرم را دیدی؟

نترس چیزی نیست

اینها فقط جای خنجرند

من نفهمیدم در رفاقت چه شد تو مواظب باش ..

—————————————————–

زیباترین سلام دنیا طلوع خورشیداست

آن را بدون غروبش تقدیمت می کنم …

—————————————————–

 

برای انسان های بزرگ بن بست وجود ندارد زیرا بر این باورند

یا راهی خواهم یافت یا راهی خواهم ساخت

—————————————————–

دوستانم را نمی دانم

اما ما در دوستی اینگونه ایم پایدار تا پای دار

—————————————————–

نگران من نباش

چشمان وحشی مرا هیچ نگاه هرزه ایی رام نخواهد کرد

نگران خودت باش که با هر لبخندی دلت می لرزد

—————————————————–

اینجا که آمدی چترت را ببند

در ایوان این خانه چیزی جز محبت نمی بارد

—————————————————–

تلخم

تلختر از غروب جمعه پاییزی که هواش عجیب دونفرست

و عجیب دلم هوای قدم زدن کرده با تویی که نیستی …

—————————————————–

بعد رفتنش موهایم را از ته زدم

خاطره ی دستانش لای موهایم دیوانه ام کرده بود

—————————————————–

خدا کند که بدانی چه قدر محتاج است

نگاه خسته ی من بر دعای چشمانت

—————————————————–

قدر آدم هایی که دوستتان دارند را

بیشتر از چیزهایی که دوستشان دارید بدانید

—————————————————–

وقتی که میگـــــــی
دیگه برای همیـــــشه فراموشــش کردی و هیچ احتــیاجی بهـــش نداری
و تمام بد و بیـــراهه های دنیا رو نصیـــبش میکنی
دقیقا همـــون زمانیه که
بیشتر از همیشه دلت براشــ تنگ شده

—————————————————

غصه نخور…
اگه رفت،
گریه نکن…
یک روزچشمان یک نفر،
عاشقش میکند…
یک روزمعنیه کم محلی رامیفهمد…
یک روزشکستن رادرک میکند…
آن روزمیفهمدآه هایی که کشیدی ازته قلبت بوده…
میفهمدشکستن یک آدم تاوان سنگینی دارد…

—————————————————

عزیزم
وقتی گند زدى به زندگی طرف
حداقل وقت رفتن دهنتو ببند
نگو قسمت نشد

—————————————————

یادتونه سر کلاس تخته پاک کن رو خیس میکردیم…
میکشیدیم رو تخته…
فکر میکردیم خیلی تمیز شده…
بعد که تخته خشک میشد میدیدم چه گندی زدیم…
الان همین حس رو نسبت به زندگی دارم !!!

—————————————————

گاهی ارزو میکنم مثله رفتنت بی رحمانه وبدموقع بیایی حتی دراوج خوشبختی ام باکس دیگر،این ارزوراچطوربه گوشت برسانم تا دلتنگیم را بفهمی؟

—————————————————

فاصله ها….. هیچىوقت دوست داشتن راکمرنگ نمی کند،بلکه دلتنگی را بیشترمی کند

—————————————————

دلتنگ شدم نمیدانم !برای تو یا شاید برای دیروزهایی که با تو بودم…

—————————————————

دلم برای کسی تنگ است که آمد نماند و رفت و پایان داد به هرچه داشتم……….

—————————————————

ز حال من اگر پرسی…
به جز دوری ملالی هم اگر باشد
تو خوش باشی خیالی نیست….
نمیدانم که از خاطر بردی نام مرا یا نه….
ولی این را بدان هرگز…
خیالم از تو خالی نیست…..

—————————————————

حـــَرفـــــِ رَفتــــَنـــَ ت کــــــــه مــ ی آیــــــــ د …
تــــَمـــامــــــــ کــــــــَفــــ شـــــهـــــاـــــــی دُنـــــــــیـــــــــا را بــیـــنــــمــــان
مــــــی آوَرَمــــ
تـــــــــا تـــــو مـــَبـــادا بـــــراـــــــی رَفــــتــَ نــــ
پـــــــایــــتـ ــــــ را دَر یــــــــــکــــــ کـــــَ فــــش کـــــُنـــــ ـــــــی

—————————————————

اگه..
بین موندن و رفتن شک داری…
“بــــرو” به سلامت.
چون نباید کار به اینجا می رسید که تردید کنی…

—————————————————

تقـــویم امســـالم داره تمـــوم میشــــه
بســـه بــرگــرد!

—————————————————

سرم درد میکند . . .
و دردم سر میکند با من . . .

—————————————————

به سلامتی پدری که وقتی اشک پسرش رو دید بغض کرد ولی گریه نکرد و با لبخند به پسرش گفت : نترس من پیشتم

—————————————————

دومین سال زاد روزم هم بدون تـــــــو و در آرزوی تـــــــو گذشت
امسال که سهل است تا آخر عمر در آرزویت می مانم
تنها دلیل تپش قلبم.. نفس کشیدنم.. ادامه حیاتم.. تنها “تو” هستی…! تنها امید رسیدن به توست که مرا سر پا نگه داشته
تا زمانی که به تو برسم تنهــ ــ ــا آرزویم فقط “تــــــو” هستی

—————————————————

دلم برای کسی تنگ است که گمان میکردم می آید،
می ماند…
و به تنهاییم پایان میدهد!
آمد و رفت و به زندگیم پایان داد.

—————————————————

درد بی درمون اینروزای من دل تنگیه …..
دل تنگم ……

—————————————————

خدایا؟حواست ب گریه های زیرپتویم هست…یاتوهم فکر میکنی خوابم…؟!!

—————————————————

بـرای رسیـدن به تــو
پـا پیـش گـذاشتـم
خـودم را قسـمت کـردم
تــو را سـهم تـمام رویـاهایــم کـردم
انـصاف نبـود…
تــو که مـیدانسـتی بــا چه اشـتیاقی خـودم را قسـمت میکــنم
پـس چــــرا زودتـر از تـکه تـکه شـدنم جـوابم نـکردی؟
بـــرای خــداحافظی
خیــــــــــــــــــــلی دیــر بود
خیــــــــــــــــــــــــلی دیــر…

—————————————————

یکی از لذت هایی که دیگه نیست…
هر وقت مهمون می خواست بیاد خونمون یا جایی می خواستم برم دقیقا ازم می پرسید چیا پوشیدم و سفارش می کرد حتی یه نقطه از بدنمو نامحرم
نبینه .. چه کیفی میداد وقتی با عصبانیت می گفت راه میری پات پیداست با چه لذتی جوراب پام می کردم

—————————————————

این روزها جای خالی *تو*را باعروسکی پر می کنم
همانند توست مرا*دوست ندارد*
احساس ندارد!!!
اما هر چه هست*دل شکســــــــــتن *بلد نیست…!!!

—————————————————

دســـت هایـم یـــخ زده, برایــم هـــــا میکنی ای آرامِ جانــــم…

—————————————————

لبهایم خاموشند اما اى کاش غوغاى درونم رامیشنیدى وباورم میکردى ک دلتنگتم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 228
  • کل نظرات : 24
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 97
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 222
  • بازدید ماه : 1,124
  • بازدید سال : 6,744
  • بازدید کلی : 242,706
  • کدهای اختصاصی

    دریافت کد آمارگیر سایت