loading...
دانلود رایگان اهنگ های ایرانی و فیلمهای ایرانی
admin بازدید : 63 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)

اس ام اس های جدید خیانت در عشق

اس ام اس های جدید خیانت در عشق

هر دومون خیانت کردیم

من شب ها با گریه می خوابیدم

و تو با غریبه!

——————————————————

 

پچ پچ دوستت دارم های تو در گوش او به گوشم میرسد

بازیچــه ام یا باز بچــه فرضم کرده ای ؟

——————————————————

شک کرده بـودم کسی بین ماست

حالا یقین دارم من بین دو نفر بودم

چقدر تفاوت وجود داشت بین واقعیت و طرز فکر من

——————————————————

تن من زخمی است

یک خراش کمتر یا بیشتر

چه فرقی دارد؟

راحت باش

——————————————————

جدیداً اسم خیانت شده یه اشتباه

که باید ببخشی و فراموش کنی

وگرنه محکوم میشی به کینه ای بودن

——————————————————

دیگر بازی بس است

بیا شمشیرها را کنار بگذاریم

دستهایمان را بشوریم و چیزی بخوریم

اما چرا دست های تو خونیست و پشت من می سوزد ؟

————————— اس ام اس خیانت —————————

دختر گفت: بشمار پسرک چشمانش را بست

و شروع کرد به شمردن: یک … دو … سه … چهار …

دخترک رفت پنهان شود

آن طرفتر پسردیگری را دید که گرگم به هوا بازی می کند

برّه شد و با گرگ رفت

پسرک قصه هنوز می شمارد

——————————————————

حرفش را ساده گفت : من لایق تو نیستم

اما نمیدانم خواست لیاقتم را به من یادآوری کند

یا خیانت خودش را توجیه

——————————————————

بوی گند خیانت تمام شهر را گرفته

مردهای چشم چران

زن های خائن

پس چه شد … ؟

چیدن یک سیـب و این همه تقـــاص ؟

بیچاره آدم

بیچاره آدمیت

——————————————————

کلمات هم بازیچهء من و تو شده اند

من برایِ تو می نویسم

تو برایِ او می خوانی

——————————————————

خیانت واژه ی تلخی ست

حقیقتی زهرآگین

فرود دشنه، پی در پی ، بر پیکره ی دوستت دارم ها

هرگز تبرئه ای نیست

آنکه را که چنین به کشتن قلب آهنگین عشق برخاست و دلی را که پژمرد
.
——————————————————
.
برای خیانت هزار راه هست

اما هیچ کدام به اندازه تظاهر به دوست داشتن کثیف نیست
.
——————————————————
.
ترکت می کنم تا هر سه راحت شویم

من ، تو و رقیبم

من از قید تو ، او از قید من و تو از قید خیانت
.
——————————————————
.
بی وفایی کن وفایت می کنند

با وفا باشی خیانت می کنند

مهربانی گرچه آیینه ی خوشیست

مهربان باشی رهایت می کنند
.
——————————————————
.
ای نارفیق به کدامین گناه ناکرده تازیانه می زنی بر اعتمادم ؟

زیر پایم را زود خالی کردی

سلام پر مهرت را باور کنم

یا پاشیدن زهر خیانتت را ؟
.

————————— اس ام اس خیانت —————————

.
نمی بخشمت به خاطر تمام خنده هایی که از صورتم گرفتی

به خاطر تمام غم هایی که بر صورتم نشاندی

نمی بخشمت به خاطر دلی که برایم شکستی

به خاطر احساسی که برایم پر پر کردی

نمی بخشمت به خاطر زخمی که با خیانت بر وجودم تا ابد نشاندی
.
——————————————————
.
حیران شده ی گریه ی پنهانی خویشم

آرامشی از لحظه ی طوفانی خویشم

پنهان شدی و فکر خیانت به سرم زد

شرمنده ی این حالت شیطانی خویشم
.
——————————————————
.
اگر کسی یکبار به تو خیانت کرد این اشتباه از اوست

اگر کسی دوبار به تو خیانت کرد این اشتباه از توست !

(شکسپیر)
.
——————————————————
.
نفرین به تو که با زیباترین نقاب به چهره دوست درآمدی

نفرین بر آن مرامی که اینگونه به اعتمادم خیانت کرد
.
——————————————————
.
تو روزگار رفته ببین چی سهم ما شد

از عاشقی تباهی ، از زندگی مصیبت

از دوستی شکست و از سادگی خیانت

——————————————————

ترســو بودی

جاده خیانت را برایت تنگ و تاریک و ترسناک کرده ام

امـــا حالا چه شجـــاع شده ای …
.-.
——————————————————
.-.
۲۰ می دهم شاید هم ۲۱

خیانت را در لباس عشق بازی کردن هنر می خواهد

نمی دانستم اینقدر هنرمندی …
.-.
——————————————————
.-.
هى لعنتى!

بیا باهم بازى کنیم

تو پاکت های خالی سیگارم را بشمار،

من هم شماره غریبه هاى توى گوشى أت را
.-.
——————————————————
.-.
کاش ماه همیشه پشت ابر بماند

نمی خواهم بدانم ،

شب مهتاب ،

بی من چه می کنی …
.-.
——————————————————
.-.
دنیا رو می بینی ؟

حرف حرف میاره ، پول پول میاره ، خواب خواب میاره

ولی محبت خیانت میاره !
.-.

————————– اس ام اس خیانت —————————-

.-.
کامل شده ای …

دیگر به تو نمیــرسد کسی

چند واحد پاس کرده ای ؟

چند سال برای خیانت خوانده ای ؟
.-.
——————————————————
.-.
آنقدر زیبا عاشق شده ای که آدم لذت می برد

از این همه خیانت …
.-.
——————————————————
.-.
چقدر پابند بودن سخت است

وقتی خیانت درب تمام خانه های شهر را میکوبد
.-.
——————————————————
.-.
می دانی ؟

دلم یک آمدن می خواهد

بی هیچ رفتنی و یک همدم که خیانت نداند
.-.
——————————————————
.-.
وقتی که به جای بمان

می گویی هر طور راحتی ، بوی خیانت می دهی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 228
  • کل نظرات : 24
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 160
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 285
  • بازدید ماه : 1,187
  • بازدید سال : 6,807
  • بازدید کلی : 242,769
  • کدهای اختصاصی

    دریافت کد آمارگیر سایت